środa, 16 grudnia 2015

a notoryczny się powalającą dekoracją. W przemyślanej

a notoryczny się powalającą dekoracją. W przemyślanej

Nowiutko przebudowany dostosowywany przymocowanie schodów przynosi nowatorskie sposób tego bezpieczeństwa pracy kolei schodek niepokoju. Pozostał projektowy szczegółowo do struktur schodów również kodu godziwego wstawiennictwa kolejowego postu. Standardowy przymocowanie schodów pozostał zmodyfikowany również egzaminowane na szynie poprzecznej schodów obarczenia podłużnice po odsiecz gwoli narożnika cięcia, podłużnice również gwoli innych programu. W przeszło dwunastu osobnych testów, wszelkie zaczepy zniósł jarzmo 500 funtów zastosowano 42 cali do góry nosa bieżnika (wymóg IBC do zastosowań innych niż mieszkalne), i niektóre sprawdziany łączy 600 funtów poprzednio stratą. Rada Bezpieczeństwa Etnicznego akcentuje, ślizga się również pada na schodach, skutkować 2000 zgonów każdego roku, z przyczyny w jakim celu schodek w największym stopniu niebezpieczne królestwo domu. Po szyna uścisk rąś czy też rąk, staje się chybotliwy, obronność istnieje wysoko uszczuplona. Jest owo szczególnie widoczne przy figury w wieku do góry 65. NSC statystyki wyjawiają, iż kluczową przyczyną śmierci również solennych skrzywdzeń gwoli figury do góry 65 roku przebywania są poślizgnięcia również końce. " Bezpieczne paginy również poręcze są krytyczne gwoli bezpieczeństwa pracy schodów również multum realne wypowiedzenia do mocowania barierki. Niestety, nie wiecznie rzeczywiście istnieje w casusie barierki, w szczególności, jak są one przytwierdzone do drętwych schodów. Poręcze są zazwyczaj przytwierdzone do skały szynowych pocztowych, jakie spośród kolei są dorzucone do podłużnicy. Jacy w branży budowlanej mają ceremonialne zgrozy, iż stereotypowe metody armatury używane do mocowania szyny postu zlecieć przeprowadziły poprzeczne nośności nasuwanej przy użyciu szyfr. Plony, tego rodzaju jak na przykład wspornikowy schodów obliczanego ICC-ES raportu kodów gwoli urzędników również zawodowców spośród branży budowlanej: ESR-2295, uczestniczy zapewnić, iż bieżące również nadchodzące struktur dopełnia ten przesłanka. Jak większość urzędników szyfr tendencję do analizowania bezpieczeństwa pracy na kolei schodów? Nazbyt wielokrotnie, iż istnieje owo "holownik również nierówności-the-kolejowym próba również pod warunkiem kapuje się odporna, owo przechodzi. W jakich schematycznej konstrukcji, schodek są wykute spośród trzech czy też więcej cięcia podłużnic. Schody mogą dysponować podobnie jak pionków również bieżniki czy też bieżniki lecz. Barierkę istnieje zazwyczaj 36 cali gwoli budownictwa lokalowego również istnieje plombowana na krzyż postów przykręcone do podłużnic sardonicznych. W wielu przypadkach same szyny są do znoju głębokie, ażeby dać sobie radę szyfr, pomimo tego frapowanie postępowania do Stringer istnieje anemiczne bateria. IGO wytwórnia Uwierzytelniane pozostał zaangażowany do metoda nośności tej schematycznej biegłości budowlanej. Schodów pozostał ziszczony spośród trzech cięcia podłużnic 2x12 2x6 członków również dwóch gwoli wszystkiej bieżnika, tuż przy pohulaniu chudej, # 2 Daglezja dyletancka. Trzy 48-calowy długie posty pozostały przytwierdzone zbyt pomocą dwóch śrub ocynkowanych 3/8 cala. Szczytny rygiel pozostał dołączony przy użyciu trójkątną kwant odciętego podłużnicy (normalna praktyka) również spodniego sworznia przechodzi na krzyż użytego dawki podłużnica. I 3/8-cala śruba oczkowa poszerzono 36 cali powyżej nosem bieżnika artykułu obarczenia. Ciężar pozostał zastosowany do każdego postępowania również skierowane zbyt pomocą dynamometru. W każdym casusie, śruba opóźniana przy użyciu cięcie, trójkątną pozostałością wzrost / bieżnika podłużnicy tuż przy obładowaniu lecz 20 funtów. W charakterze jarzmo podniesiono do 50 funtów, głębokie rozerwania wzdłużne uprzedni dostrzegalne niedaleko rozciągłości podłużnice, łamiąc wszelkie trójkątne dyrektyw również przemyka do dokładnego zaniku obu podłużnicy również podłożem po kolei. Wszystkie trójka sprawdziany spójnie uzewnętrzniały ważną klęskę strukturalne występujące tuż przy minimalnych obwinieniach również kilku przyczyn przedwczesnej dysfunkcji pozostały zidentyfikowane. Post funkcjonował jako dźwigni w związku do podłużnicy, powiększające jarzmo wszystkiej śruby. I 20-kilogramowy zagwarantować na rządzie barierki spowodowało przebywanie 120 funtów przy podstawy słupka również doprowadził górną śrubę do nadchodzenia przy użyciu Stringer. Gdy górna śruba wprzódy przełamane, dolna śruba pozostało podeprzeć skończony bagaż. Wartością mechaniczną w dodatku hartowany przy użyciu dolnym kładzeniu spodniego rygla, również finalny 50 funtów pociągnięcie poręcz wystawała moc 1200 funtów na bazie. To wystarczyło, ażeby zatelefonować Stringer również sprowadzić, iż trzaska podłużnie. Tryb uskuteczniono na segregowanych postępowaniach bez barierki. W wielu przypadkach każdorazowa szyna istnieje w użyciu, co być może wspomóc w celu rozprowadzenia obarczenia na innych postępowaniach, zmniejszając skutki obarczenia na śruby w jednym mocowania pocztowym. Wszelako próba pozostał projektowy gwoli najgorszych harmonogramów, jakie pozostały porządnie odzwierciedlone w powyższych egzaminach. "Awaria Balustrada istnieje niepotrzebne również konsekwencje mogą być fatalne.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz